úterý 28. listopadu 2017

Míca aneb Jak se mi stala kočka

Jak se do domácnosti s pěti psy dostala kočka? Jednou jsem šla na obyčejnou procházku s Enny (československý vlčák). Najednou vidím dva jezevčíky, jak něco loví. Na první pohled jsem myslela, že je to veverka. Když jsem přišla blíž, uviděla jsem, že je to malé černé kotě. Snažilo se vyšplhat na strom. Enny jsem uvázala o kus dál ke stromu a šla pro kotě. To už tam stáli i majitelé psů. Kotě jsem sundala ze stromu a strčila pod bundu. Kolemstojící nevěděli komu patří a vzít si ho nemohli, a tak šlo s námi domů. Celou cestu kotě lozilo pod bundou, mňaukalo a Enny se pořád rozhlížela, odkud ten zvuk jde. Cestu jsme přežily všechny ve zdraví. Tou dobou jsme ještě bydleli v bytě s částí naší smečky (s Enny a Štěnětem (malý 10kg kříženec)). Po příchodu domů chtěla Enny kotě samozřejmě sežrat. Tak dostala košík a šla na vodítko, kotě se ihned rozkoukalo a psů se vůbec nebálo. Enny ale velmi rychle pochopila, že kotě je kámoš a ne žrádlo.

Bylo maličké, vážilo pouze 800g. Museli jsme na vetrinu, bylo třeba odčervit, odblešit a taky vyčistit uši od svrabu. Svrab jsme ještě několikrát přeléčili, než to bylo dobré. Navíc byla ještě nachlazená, takže jsme dávali sirup a dostala pro jistotu ATB. Nakoupili jsme záchodek, stelivo, granulky...a už bylo jasné, že si ji necháme.

Žádné komentáře:

Okomentovat

TOP měsíce

Seznamování koček

Máte doma kočku a chcete jí pořídit kamaráda? Bojíte se seznamování? Nevíte jak nejlépe postupovat? Každý, kdo už doma kočku má a chce si po...